niedziela, 19 października 2014

Hussar 2014

Zakończył się Hussar 2014. Prace wystawiane były genialne, atmosfera super, a atrakcje przygotowane przez organizatorów na wysokim poziomie (szczególnie warsztaty). Dzisiejsze zdjęcia to tak naprawdę fotki osób nagrodzonych lub organizatorów - przyszedłem zbyt późno i większość osób zabrało swoje prace :) , więc nie mogłem zobaczyć dodanych prac z dnia wczorajszego, po moim wyjściu.



































 W tym momencie de facto moja foto relacja się zakończyła, ponieważ otrzymałem za moją Merkavę, nagrodę za II miejsce w kategorie Warmachines. Przemiłe zaskoczenie :)




 Stać na scenie z osobami, na których pracach i tutorialach się uczyło - bezcenne.



Do zobaczenia za rok!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...