wtorek, 5 sierpnia 2014

Merkava Mk 1 cz. 6

Skończyłem dzisiaj robienie kół oraz gąsienic. Całość została przybrudzona oraz opiaszczona wszelkiego rodzaju pigmentami, piaskiem oraz płynami do weatcheringu. Efekt jest naprawdę bardzo dobry. Wszystko teraz schnie, a ja w międzyczasie "obijam" i "rdzawię" wieżę. Niestety jest to ostatni dzień mojego urlopu i nie uda mi się całości dokończyć.
W międzyczasie wrzucam zdjęcia, a wieczorem powinienem zaprezentować skończoną wieżę.







Uaktualnienie:
wieża jest w większości zrobiona - zostało zamontowanie sprzętu dodatkowego oraz wizjerów. Zajmie mi to z pewnością jeden dzień, ponieważ czeka mnie zabawa z blaszkami...
Puki co nowe zdjęcia:






Zastanawiam się nad zrobieniem podstawki pod model. Myślę nad zakupieniem kilku figurek żołnierzy izraelskich i wstawienie ich za czołgiem/osłoną/taranem etc. Jak już to sobie wymyślę to zamówię podstawkę pod całość. Może ma ktoś jakieś sugestie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...