wtorek, 28 maja 2013

Optimus DivnE - WIP 4

Budowa zmierza ku końcowi. Ręce nie są na stałe jeszcze poprzyklejane, ze względu na malowanie i potrzebę dostępu do szczegółów. Podstawka została pokryta pastą piaskową - zobaczymy co z tego wyjdzie... Jutro szpachlowanie ostatnich elementów oraz gładzenie papierem ściernym. Niestety nowy aerograf odbiorę najprawdopodobniej dopiero w piątek, więc nici z czwartkowego malowania. Ale za to w piątek (mam wolne) będzie dzień pełen pracy.







Dodam tylko, że sklejanie nóg połączonych przewodami oraz całego korpusu to naprawdę wyzwanie. Brakuje jakichś dwóch rąk.

Pozostałe części:
WIP 1
WIP 2
WIP 3


2 komentarze:

  1. Czekam niecierpliwie na malowanie. Jestem ciekaw jak to się będzie prezentować w czerwieni i błękicie.

    Zrobisz mu powłokę z błyszczącego lakieru, by pancerz się świecił jak blacha w samochodzie?

    A czy już wiadomo co z kołami? Będą czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupiłem niebieski i czerwony metalik z VA. Myślę, że pokryję go błyszczącym lakierem aby efekt był lepszy.
    Koła będą, ale chyba zostanę zmuszony nad zmianą wcześniej zakupionych bo wydają się za duże :( Myślę, że kupię jakiegoś "HOTŁILSA" i przemontuję je na Riptida. W ostatnich dniach miałem mało czasu na robotę. Piątek mam zamiar poświęcić na malowanie i wykończeniówkę. Obym do końca weekendu się wyrobił. Jest to trochę ciężki model do malowania bo dużo miejsc powstaje trudno dostępnych. Ale zobaczymy. W piątek odbieram nowy aerograf więc poćwiczę najpierw na jakimś Razorze.

    Acha dzisiaj kupiłem preparat do robienia pęknięć, więc podstawka powinna przypominać spękaną ziemię... tzn w teorii ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...