czwartek, 16 lutego 2012

Wielka-Krucjata #23 [07-04-2012, 2750pkt]

Zapisałem się na turniej kwietniowy, a co ciekawsze jest on na 2750 pkt. Zamierzam wystawić ekipę BA, która wstępnie będzie składała się z:
- Libra w PA;
- 3xSanguinary Priest;
- 2x Assault Terminators (3xTH + 2xLC, 2x Land Raider);
- 5x ASM (każdy z PF i Meltą, 4xRazor z LASPLAS oraz 1xHB);
- Fellblade.

Pozostało jeszcze dokończyć szczegóły armii ale ogólny zarys jest zrobiony. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że muszę kupić Baneblada oraz pożyczyć jedną ekipę AT z Landkiem oraz być może jednego Razora i Priesta. Do tego  malowanie: 4-5 Razorów, podstawki pod AT, których posiadam, Land Raider, 3-5 ASM, Priesta no i oczywiście Fellblada. Tego ostatniego chciałbym wykonać naprawdę super, tzn. z oświetleniem i takimi tam duperelami. Mam nadzieję, że uda mi się tego dokonać, ponieważ został mi ponad miesiąc. Na wstępie muszę kupić nowy kompresor do aerografu, ponieważ mam trochę tych czołgów do pomalowania.
Na pierwszy ogień idzie pokrycie podkładem wszystkich obecnie posiadanych czołgów oraz dokończenie ASM. Zdjęcia postaram się zamieszczać sukcesywnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...