niedziela, 3 lipca 2011

Nowy oddział FW

Wróciłem już z męczącego urlopu i od razu zabrałem się za pracę. Ponieważ zamierzam wybrać się na Pre-Syrenkę Zagłady zamierzam wystawić armię na 2350pkt. Łatwo nie będzie, gdyż będę potrzebował 5 XV 88... no cóż będę zmuszony pożyczyć brakujące modele.
W międzyczasie zabrałem się za malowanie kolejnego oddziału FW. Jest to tak naprawdę stary oddział malowany na biało niebieskie kolory po kąpieli w DOT 4 i pomalowany w nowy schemat.
Schemat ma być zielony z rozróżniającym kolorem tarczy na lewym ramieniu kolejnego Wojownika.

Cieszy mnie bardzo, że udało mi się pomalować cały oddział w zaledwie cztery dni, co prawda zauważyłem, że brakuje im jeszcze antenek przy hełmach ale to już nie jest takie ważne.













W najbliższych dniach kończę malowanie ośmiu Shield Dron, które mam zamiar wystawić z 9x XV 88 oraz 3x XV 8. Strasznie nudne zajęcie ale już wiele mi do ich ukończenia nie pozostało.
Następnie mam zamiar ukończyć Devilfisha, Piranię oraz być może przyjdą mi kupione figurki Krootów oraz FW.
Uff trochę pracy i tylko dwa tygodnie... ale przecież to i tak wszystko jest robione dla "Większego dobra" ;-)

2 komentarze:

  1. Co antenki nie ważne? Ty heretyku! Ja jak jakiś straci antenkę to na makietę go daję lub na bitzy. Ewentualnie jego głowa kończy jako hełm dla shas'ui w oddziale. A ty przepuszczasz cały oddział. To może się skończyć klęską w bitwie.
    A tak poza tym to powodzenia i wielu wygranych bitew dla Tau'va!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mi jakoś wypadło z głowy aby je podoklejać... pewnie dzisiaj to zrobię aby byli ładniejsi ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...