wtorek, 14 czerwca 2011

Projekt Devilfish

W związku ze standaryzacją całej armii w jednym kolorze postanowiłem przemalować swojego Devila. Na początek oczywiście kąpiel w Dot4. Następnie całość pokryłem przy pomocy aerografu szarym podkładem Model Mastera. 

Kolejnym krokiem było pokrycie wszystkich linii podziału czarną farbą w celu uzyskania przyciemnienia w tych miejscach. 













Następnie przyszedł czas na zabawę z taśmą maskującą Tamiya. Strasznie monotonna zabawa, ale opłaca się nie zabrudzić reszty modelu przed nałożeniem kolejnego koloru.










Główne elementy statku pokryłem farbą koloru Olive Drab z serii Valeyo Air, po czym po raz kolejny przyszedł czas na zabawę z taśmami w celu uniknięcia  zabrudzeń na zielonej farbie.


 Scorched Brown został użyty jako drugi kolor.
 Po ściągnięciu taśm przyszła kolej na powolne dorabianie szczegółów. Jako srebrny użyłem Boltgun.
 Końcówka działka została pokryta czarną farbą z aerografu. Łączenia blach wypełniłem washem Badab Black.


 Przy dyszach oraz na końcówkach silników starałem się przy pomocy aerografu zrobić odymienia, które nawet mi wyszły :-)



Pozostało wykonać elementy ozdobne, naklejenie kalek oraz zrobienie obić na pancerzu + montaż dron, ale to za jakieś 2 tygodnie, gdy wrócę z urlopu.

C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...